გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი
გვარი: ლამზირა მუზაევი, პირადი ნომერი: 59001093547
საგანი: რუსული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი:
საბაზო, მე-7 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 5
გაკვეთილის თემა: В лицее
გაკვეთილის მიზანი:
● ტექსტის გაგება-გააზრება;
● ახალ ლექსიკურ ერთეულებზ
მუშაობა;
● ტექსტი დაყოფა აბზაცებად
და დასათაურება;
● რაოდენობითი რიცხვითი
სახელის სწორად გამოყენება.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
მიმართულება: კითხვა
უცხ.ს.III.6 მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი (მაგ. დაიჯესტი,
ბიოგრაფიული ცნობარი, ანოტაცია და სხვა).
შედეგი თვალსაჩინოა
თუ მოსწავლე
● აკავშირებს ერთმანეთთან
სხვადასხვა სახის ინფორმაციას და გამოაქვს დასკვნა;
● განსაზღვრავს მოვლენათა
დროსა და ადგილს;
● ამოიცნობს ფაქტებსა
და მოვლენებს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირებს;
● აკავშირებს ტექსტში
მოცემულ ინფორმაციას პირად გამოცდილებასთან
უცხ. ს. III. 7 მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მცირე ზომის თხრობითი ტექსტი
შედეგი თვალსაჩინოა
თუ მოსწავლე
● ამოიცნობს ზოგად
შინაარს;
● სათაურს გააზრებულად
აკავშირებს ტექსტთან;
● ასახელებს კონკრეტულ
ინფორმაციას (ვინ, სად, როგორ, რატომ და სხვა).
მიმართულება: წერა
უცხ. ს.III. 10 მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის
ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა
თუ მოსწავლე:
● იყენებს შესწავლილი
კითხვის ხერხებს; აკვირდება ტექსტის აგებულებას, წაკითხვისას
მთლიანად ეცნობა ტექსტს;
სირთულეების დასაძლევად ლექსიკონის დახმარებით აზუსტებს უცხო სიტყვების მნიშვნელობას.
მიმართულება: კულტურათა დიალოგი
უცხ. ს. III. 21
მოსწავლე ეცნობა სამიზნე
ქვეყნის /ქვეყნების კულტურულ რეალიებს.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე
● ამოიცნობს ისტორიულ
პირებსა და გამოჩენილ ადამიანებს ( მაგ. გოეთე, შარლ დე გოლი, ალექსანდრე პუშკინი).
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხი:
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აგვარებს საორგანიზაციო
საკითხებს
საწყისი ფაზა
წინარე ცოდნის გააქტიურება, შესწა-ვლილი საკითხების
გახსენება.
1. სად დაიბადა ა. ს. პუშკინი?
2. როგორ ზრუნავდნენ მშობლები
შვილის
აღზრდაზე?
3. რამდენი წლიდან დაიწყო მან
წერა?
4. როგორი ბავშვი იყო?
5. ოჯახში როგორი ბიბლიოთეკა
ჰქონდათ?
|
გონებრივი იერიში,
კითხვა-პასუხი.
|
ინდივიდუალურად,
მთელ კლასთან
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, ა. პუშკინის ბიოგრაფია,
მწერლის პორტრეტი
|
(5წთ)
|
2
|
სლაიდის ჩვენება
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს
ყურადღებით უყურონ სლაიდს
|
აქტიური მოსმენა
|
მთელ კლასთან
|
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
(5წთ)
|
3
|
ახალი მასალის ახსნა
მასწავლებელი მოსწავლეებს უკითხავს ახალ თემას ,, В лицее“,
შემდეგ თავად მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს
|
მოსმენა, კითხვა
|
ინდივიდუალურად
|
სახელმძღვანელო, რვეული,
კალამი
|
(5წთ)
|
4
|
ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს ინსტრუქციას: დააკავშირეთ
ახალი უცხო სიტყვები შესაბამის განმარტებასთან (თარგმანთან).
|
წერა
პრეზენტაცია
|
ჯგუფური
|
მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსი
|
(5წთ)
|
5
6
7
8
9
10
|
Распорядок
дня
მასწავლებელი აძლევს ინსტრუქციას: მოსწავლეებმა ტექსტის
დახმარებით უნდა შეადგინონ ა. პუშკინის დღის განრიგი
Составить
диаграму
ვენის დიაგრამაზე მუშაობა.
ინსტრუქციის გაცნობა
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს სამუშაო მასალას
და სთხოვს ჩაწერონ დიაგრამაში მსგავსება განსხვავება და საერთო ა. პუშკინსა და მათ
შორის.
Озаглаить
абзаци
აბზაცის დასათაურება.
ინსტრუქციის გაცნობა
მასწავლებელი ურიგებს ბარათებზე დაწერილ სათაურებს
და სთხოვს მოსწავლეებს ტექსტში მოძებნონ ის აბზაცი, რომელსაც შეესაბამება აღნიშნული
სათაური.
გრამატიკულ მასალაზე მუშაობა
ინსტრუქციის გაცნობა
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს დავალებად სახელმძღვანელოში
მოცემულ სავარჯიშოს და სთხოვს წერილობით ჩასვან რიცხვითი სახელი სახელობითი ბრუნვიდან
მოთხრობით ბრუნვაში.
საშინაო დავალება
ტექსტი „
В лицее“ შინაარსი თხრობით, სახელმძღვანელოს
გვ. 59
N6 სავარჯიშო
წერილობით კითხვებზე პასუხის გაცემა და სამუშაო
რვეულებში გვ. ... N...დასაწერად
რეფლექსია
გაკვეთილის შეჯამება
შეფასება და თვითშეფასება
|
არგუმენტირებული წერა
გაგება, გააზრება, შეფასება, შემოქმედებითი აზროვნება.
არგუმენტირებული წერა.
წერა-კითხვა
პრეზენტაცია
წერითი დავალების შესრულება
კითხვა-პასუხი,
პასუხების არგუმენტირებული დასაბუთება
სახლში სამუშაოდ
კითხვა-პასუხი
თვითშეფასება, სხვათაშეფასება, განმავითარებელი და
განმსაზღვრელი შეფასება
|
ჯგუფური
ჯგუფური მუშაობა
ჯგუფური მუშაობა
ინდივიდუალური მუშაობა
ინდივიდუალურად
მთელი კლასი
მთელი კლასი
|
სასწავლო სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, თაბახის
ფურცლები
მასწავლებლის
მიერ შექმნილი რესურსი,
სახელმძღვანელო, ფლიფჩარტის ქაღალდი
მოსწავლეთა მიერ შესრულებული სამუშაო ბარათები
სახელმძღვანელო და სამუშაო რვეული
სახელმძღვანელო, რვეული
სხვადასხვა რუბრიკების გამოყენება
|
(5წთ)
(5წთ)
(5წთ)
(5წთ)
(2წთ)
(3წთ)
|
N
|
ა
|
No comments:
Post a Comment